Možnosti dopravy

Osobný odber
     Pokiaľ uprednostníte osobný odber, radi Vás uvítame na našich výdajných miestach

V Bratislave dnes
     Služba Bratislava dnes, je vhodná na doručovanie urgentného tovaru ešte v deň objednávky. Táto služba je uplatniteľná len pre zákazníkov pre mesto Bratislava. Objednajte si tovar do 13.00 a užívajte si výhody ešte v deň objednávky. Tovar objednaný po tomto čase, Vám bude doručený nasledujúci pracovný deň. Táto možnosť dopravy sa zobrazí iba v prípade, že tovar ktorý objednávate, máme reálne skladom. Cena za túto službu je jednotná bez ohľadu na výšku objednávky: 5€ s DPH.
     Upozornenie: pri tejto možnosti dopravy, nie je možné uhrádzať tovar kartou, ale iba v hotovosti priamo kuriérovi.

DPD City Service
DPD kuriérZásielková spoločnosť DPD do 2 pracovnych dni po celej SR
     Spoločnosť DPD doporučujeme všetkým zákazníkom, ktorí si nechcú prevziať tovar na pobočke alebo sa jedná o nadrozmerný tovar
     Tovar, ktorý máme skladom (táto informácia je pri každom produkte, max. 24 hodín stará), je okamžite expedovaný a doručovaný v pracovné dni.

     Expedíciu vykonávame každý pracovný deň a kuriér doručí tovar zákazníkom spravidla do 2 pracovných dní od jeho prevzatia.  Tovar je doručovaný v pracovné dni 08:00 – 18:00, presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Pokiaľ prepravcom nebudete zastihnutý, dostanete do schránky informáciu o ďalšom pokuse o doručenie. Tovar si môžete nechať doručiť aj na svoje pracovisko.

Doprava tovaru až k Vám do 2 prac dni (do 300 € s DPH) 3.50 € s DPH
Doprava tovaru až k Vám do 2 prac dni (nad 300 € s DPH) zdarma
Platba kartou Bez doplatku
Dobierka Bez doplatku

SMS notifikácia
    pri objednávkach vyžadujeme telefónne číslo, aby sme Vás jednoduchšie informovali o stave doručenia vašej zásielky. Jeden deň pred plánovaným doručením zasielky príjemca obdrží SMS správu o doručení vrátane čísla zasielky a výšky dobierky v prípade zásielky na dobierku. Navyše v deň doručenia príjemca obdrží interaktívnu SMS správu s 3 hodinovým upresnením času doručenia. Pokiaľ príjemcovi termín doručenia nevyhovuje, môže ho jednoducho zmeniť odpoveďou na SMS správu.

Na čo musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť keď je zásielka poškodená?

     Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca DPD neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska DSI, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, mailom). Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku spoločnosti DPD 18 373. V prípade reklamácie Nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania. Na neskoré reklamácie tohto charakteru nebude braný zreteľ s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.