Legendárne značky - 10. časť: Lovebrand LEXON si okamžite zamilujete

Legendárne značky - 10. časť: Lovebrand LEXON si okamžite zamilujete

Písal sa rok 1991. Leopold Sulovský ako prvý Čech vystúpil na Mount Everest, v Iraku sa začala vojna v Zálive, v severnej Amerike vydala spoločnosť Sega prvú hru s postavou ježka menom Sonic a Macedónsko vyhlásilo nezávislosť na Juhoslávii.
Rok 1991 bol ale spätý s jednou ďalšou udalosťou, ktorá mala čoskoro celosvetový význam. Vo Francúzsku totiž žil toho času istý René Adda - francúzsky dizajnér a vizionár, ktorý založil značku Lexon. A možno vtedy ani netušil, čo všetko týmto obyčajným rozhodnutím rozpúta.

Legendárne značky

Bežná súčasť ľudských životov

A čo vlastne predchádzalo samotnému založeniu značky Lexon? Túžba spomínaného dizajnéra stať sa súčasťou ľudských životov prostredníctvom elegantných, kvalitných a nápaditých predmetov pre bežné denné použitie. Nič viac a nič menej. Nápad vskutku odvážny, náročný a vizionársky.

Málokto vtedy tušil, že z malej neznámej značky sa v priebehu pár rokov stane synonymum minimalizmu, funkčného dizajnu a kvality tej najprepracovanejšej úrovne, ktorá je neodmysliteľne spätá s francúzskou usilovnosťou a cieľavedomosťou.

Neprehliadnite:
LEXON MINO+ je malý, ale šikovný. A dostane vás skvelým zvukom
180 ocenení za dizajn
Postupom času sa Lexon čoraz viac rozrastal. Za tridsať rokov existencie pozbieral 180 ocenení za dizajn a inovatívne produkty, ktoré nemajú nikde vo svete konkurenciu. Nadčasové výrobky, ktoré si zamilujete na prvý pohľad, prenikli prakticky na všetky kontinenty, kde si ich zamilovali milióny užívateľov.

Ak sa rozhodnete pre niektorú z Lexon vychytávok, potom získate istotu, že dostanete detailne prepracovaný produkt, vyrobený z tých najkvalitnejších materiálov, ktoré spĺňajú vysoké požiadavky na kvalitu a zároveň praktické každodenné využitie.

Špičkoví dizajnéri z celého sveta
Dnes už nie je Lexon spájaný len s jedným významným menom. Vďaka celosvetovej popularite značky ho tvoria uznávaní a špičkoví dizajnéri z celého sveta. Zaujímavosťou značky, ktorá ju odlišuje od konkurencie, je tiež skutočnosť, že tu priestor dostávajú predovšetkým mladí a nádejní kreatívci.

Tí prichádzajú s nevšednými a originálnymi nápadmi, ktoré si nájdu miesto nielen vo vašej kancelárii alebo domácnosti, ale predovšetkým v srdci. A kto za spomínanými "srdcovkami" stojí? V prvom rade sú to návrhári Marc Berthier a Elise Berthier, určujúci vizuálny štýl firmy Lexon.

Neprehliadnite:
Dve muchy jednou ranou: Lexon Oblio telefón nabije a zároveň vydezinfikuje
Na jednotlivých vychytávkach ale spolupracovali aj významné mená ako Philippe Starck, Karim Rashid alebo Takashi Kato. Výsledkom je nielen lovebrand, ktorý má vo svete len málo konkurentov, ale hlavne dokonalý produkt s radom utilitek a vychytávok.

Lexon ovládol aj Designblok
Boli ste sa niekedy pozrieť na prehliadke Designblok? Ak áno, potom nám určite dáte za pravdu, že Lexon tu nemohol chýbať. Na medzinárodnej prehliadke dizajnu sa objavil napríklad v roku 2011. Prezrieť a ohmatať ste si vtedy mohli nielen geniálne kancelárske potreby, ale aj svietidlá, tašky, náramkové hodinky alebo napríklad rádia v atraktívnych farbách.

Nechýbali tu ani výrobky z prírodných ekologických materiálov, medzi ktoré patrila napríklad kolekcia Safe vyrobená z bambusu. Len pre zaujímavosť: rádio z tejto kolekcie bolo poháňané ručným dynamom, kalkulačka či svietidlo pracovala s využitím solárnej energie a plasty, s ktorými spoločnosť pracuje, sú vyrobené z kukuričného zrna.

Legendárne značky

Lexon má skvele našliapnuté
Čo dodať na záver? Snáď len to, že výrobky značky Lexon sú typické najmä svojou jednoduchosťou, triezvym tvaroslovím a funkčnosťou. Návrhári nevkladajú do produktov len eleganciu, ale pri tvorbe predmetov myslia zároveň na ich užívateľov, ktorí ocenia praktické a dôvtipné nápady.

Neprehliadnite:
Ďalší ročník atletických súťaží JBL JUMP FEST v centre Košíc bude 5. a 6. septembra
Ročne sa pod rukami skúsených dizajnérov zrodí okolo 80 nových výrobkov. Značka ako taká sa dnes už môže pýšiť tromi miliónmi produktov, ktoré slúžia svojim užívateľom vo viac ako 50 krajinách sveta. Zároveň sú ich produkty umiestnené vo svetových galériách moderného umenia v New Yorku, Paríži a Londýne.

Vo finále tu preto máme vizionárske výrobky a originálny lovebrand, ktorý sa nebojí robiť veci tak nejako inak a po svojom. Ak preto chcete vybočiť z šedi každodenného stereotypu, sú pre vás výrobky Lexon doslova ako stvorené.
comments powered by Disqus