Možnosti dopravy


DPD City Service
DPD kuriérZásielková spoločnosť DPD do 2 pracovnych dni po celej SR
     Spoločnosť DPD doporučujeme všetkým zákazníkom, ktorí si nechcú prevziať tovar na pobočke alebo sa jedná o nadrozmerný tovar
     Tovar, ktorý máme skladom (táto informácia je pri každom produkte, max. 24 hodín stará), je okamžite expedovaný a doručovaný v pracovné dni.

     Expedíciu vykonávame každý pracovný deň a kuriér doručí tovar zákazníkom spravidla do 2 pracovných dní od jeho prevzatia.  Tovar je doručovaný v pracovné dni 08:00 – 18:00, presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Pokiaľ prepravcom nebudete zastihnutý, dostanete do schránky informáciu o ďalšom pokuse o doručenie. Tovar si môžete nechať doručiť aj na svoje pracovisko.

Doprava tovaru až k Vám do 2 prac dni (nad 300 € s DPH) zadarmo
Doprava tovaru až k Vám do 2 prac dni ( do  300 € s DPH) 3.50 € s DPH
Platba kartou zadarmo
Dobierka zadarmo

SMS notifikácia
    pri objednávkach vyžadujeme telefónne číslo, aby sme Vás jednoduchšie informovali o stave doručenia vašej zásielky. Jeden deň pred plánovaným doručením zasielky príjemca obdrží SMS správu o doručení vrátane čísla zasielky a výšky dobierky v prípade zásielky na dobierku. Navyše v deň doručenia príjemca obdrží interaktívnu SMS správu s 3 hodinovým upresnením času doručenia. Pokiaľ príjemcovi termín doručenia nevyhovuje, môže ho jednoducho zmeniť odpoveďou na SMS správu.

Na čo musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť keď je zásielka poškodená?

     Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska DSI, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás (telefonicky, mailom). Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku spoločnosti DPD 18 373. V prípade reklamácie Nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania. Neskoršie reklamácie tohto druhu je možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.