„Listen to the Future“

„Listen to the Future“

     HARUA KAWAHARA, prezident a výkonný riaditeľ korporácie KENWOOD: „Posolstvo, sila a budúcnosť značky KENWOOD je odrážaná v hodnotách, ktoré zdieľame. Musíme zabezpečiť, aby každý aspekt našej vzájomnej spolupráce – od výroby až po vzťahy so zákazníkmi, bol v súlade s našimi spoločnými hodnotami.“
Uvedený výrok zaznel na výstave INTERNATIONAL CES 2005, 6.-9. januára v Las Vegas a stal sa časťou myšlienky predstavenia nového loga spoločnosti KENWOOD. Nový slogan LISTEN TO THE FUTURE je nielen propagačný názov, ale aj záväzok spoločnosti poskytovať svojim zákazníkom neustále zlepšujúcu sa kvalitu a výkon produktov a tým prispievať k zvýšeniu potešenia zo života a zvuku.

     Súčasne bolo odhalené aj logo KENWOOD MOBILE ENTERTAINMENT pri príležitosti 25. výročia založenia divízie produktov CAR AUDIO.. Na pripomenutie si tohoto výročia predstavila spoločnosť KENWOOD radu piatich HIGH-END audio produktov pre automobily, ktoré sa na náš trh dostanú približne v apríli 2005
comments powered by Disqus