Russell Hobbs v časopise Playboy

Russell Hobbs v časopise Playboy

Listovaním v júlovom čísle časopisu Playboy sme narazili na mnoho zaujímavosti, ale našli sme tam i predstavenie produktov Russell Hobbs zo série Glass Touch. Táto séria sa hodí do akejkoľvek kuchyne a navyše má unikátne dotykové ovládanie s modrým podsvietením. Však sa presvedčte sami....
Rýchlovarná kanvica
     Tato designova rýchlovarna kanvica predstavuje podsvietený dotykový displej na nastavenie teploty, ktorý je idealny na každodennú prípravu čaju a kávy, ponúka aj nastavenie teploty na prípravu bylinkových a špeciálnych čajov. Má oblé žiarivé sklenené prvky v kombinácii s lesklým povrchom z nerezovej ocele. Modrý dotykový LCD displej (touch control panel) zabezpečí technológia voľby teploty 60°C/70°C/80°C/90°C/100°C. Automatické vypínanie displeja nastane po 5 minútach, manuálne tlačidlo na odklopenie veka, skryté ohrievacie teleso, automaticky vypínanie. Kanvica má odnímateľný, umývateľný vodný filter proti usadeninám, ochranu pred chodom na sucho, ukazovateľ množstva vody s objemom 1.7l

Kávovar
     Odnímateľny držiak filtra, dekoratívne biele sklo a samostatne stojaci zasobník na vodu urobí z tohto kávovaru revolucionára. Designový kávovar má oblé sklenené prvky v kombinácii s lesklým povrchom z nerezovej ocele. Inovatívna technológia touch zabezpečuje dotykové ovládanie a modrý LCD displej (touch control panel) s nastaviteľným časovačom. Automatické vypínanie displeja sa ukončí po 5 minútach spolu s manuálnym nastavením sily/kvality kávy. Prístroj ma poistku proti kvapkaniu pri manipulácii s kanvicou. Automatické bezpečnostné vypínanie šetrí energiu.

Hriankovač
     Design budúcej generácie. Tento Glass Touch hriankovač kombinuje eleganciu dlhých prehliadok na pečivo s módnym bielym skleneným povrchom. Designový hriankovač má oblé žiarivé sklenené prvky v kombinácii s lesklým povrchom z nerezovej ocele, inovatívnu technológiu touch control - dotykové ovládanie, LCD displej (touch control panel), autoatické vypínanie displeja po 5 minútach. Displej na kontrolu hrianky/toastu, 7 teplotných nastavení, tlačidlo STOP, funkciu rozmrazovania. Vysoké nadvihnutie pečiva zabezpečuje mriežka na ohrievanie pečiva. Je tu vyberateľná tácka na omrvinky, vhodná i do umývačky, nekĺzavý podstavec a priestor na skladovanie kábla.

Playboy 07/2012

Playboy 07/2012